Skip to main content

Bajcsy–Zsilinszky út (metrostacio) Enhavo Historio | Kontaktoj | Vidu ankaŭ | Fontoj | Navigada...


19° E47° NMetrostacioj de Budapeŝto


BudapeŝtoAvenuo AndrássyMonda heredaĵo1896tribojKarpata basenotramonrelojnmurojnperonojmurojkaheloj194119731970krusto1995pasaĝerojaŭtobusojBaziliko de Stefano la 1-a (Hungario)












Bajcsy–Zsilinszky út (metrostacio)




El Vikipedio, la libera enciklopedio






Salti al navigilo
Salti al serĉilo












































Bajcsy–Zsilinszky út

Unu el la peronoj de Bajcsy-Zsilinszky út
Unu el la peronoj de Bajcsy-Zsilinszky út
Situo
Lando

Hungario Hungario
Urbo

Budapeŝto

Geografia situo

47° 29′ 58″ N, 19° 3′ 18″ O47.499419.055Koordinatoj: 47° 29′ 58″ N, 19° 3′ 18″ O





Bajcsy–Zsilinszky út (Budapeŝto)

DEC
Bajcsy–Zsilinszky út

Situo de Bajcsy–Zsilinszky út

Ecoj
Tipo
subkrusta
Kajoj
2 flankaj
Historio
Malfermo

1896
Administrado kaj utiligado
Proprietulo

Metroo de Budapeŝto BKV metro.svg
Trafikanto
BKV












Linio Budapest M1 Metro.svg

Antaŭa stacio

Posta stacio
Deák Ferenc tér
Opera








v  d  r


Information icon.svg



La Bajcsy–Zsilinszky út [bajĉi-ĵilinski] (=Strato B-Zs) estas stacio de la M1 metrolinio en Budapeŝto. La stacio troviĝas sub la krusto de Avenuo Andrássy. La metrolinio apartenas al Monda heredaĵo, kiel parto de Avenuo Andrássy.




Enhavo






  • 1 Historio


  • 2 Kontaktoj


  • 3 Vidu ankaŭ


  • 4 Fontoj





Historio |


Tiu metrostacio estis konstruita en 1896 pro miljara datreveno de alveno de la hungaraj triboj al la Karpata baseno. Pli frue oni volis konstrui tramon, sed pro beleco de la avenuo la tramo "kaŝiĝis" sub la teron. La konstruado estis simpla: oni elfosis la teron, poste oni muntis la relojn sube kaj la elektran relon pli supre, oni faris la betonajn murojn, fine oni kovris la elfosaĵon. En la peronoj la muroj estas kovritaj per blankaj kaheloj. Super la ŝtuparejoj oni konstruis po unu dometojn. Post la ekfunkcio la oficiala nomo estis "subtera elektra fervojo". En 1941 plena Hungario ŝanĝis la trafikan direkton al la dekstra flanko, tamen la subtera tramo restis laŭ la maldekstra sistemo ĝis 1973. En 1970 ekfunkciis jam la vera metroo, tial ĉi tiu linio estis nomita jam metrolinio, ja ĝi trafikas sub la tero, pli precize sub la krusto. En 1973 kaj 1995 plenaj renovigaj laboroj okazis.



Kontaktoj |


La pasaĝeroj havas trafikajn kontaktojn al aŭtobusoj, krome en la proksimeco situas Baziliko de Stefano la 1-a (Hungario).



Vidu ankaŭ |



  • Metroo de Budapeŝto

  • Metrostacioj de Budapeŝto



Fontoj |



  • [1]

  • video





  • Kategorio Bajcsy–Zsilinszky út (metrostacio) en la Vikimedia Komunejo (Multrimedaj datumoj)








Elŝutita el "https://eo.wikipedia.org/w/index.php?title=Bajcsy–Zsilinszky_út_(metrostacio)&oldid=6482094"










Navigada menuo


























(RLQ=window.RLQ||[]).push(function(){mw.config.set({"wgPageParseReport":{"limitreport":{"cputime":"0.364","walltime":"0.493","ppvisitednodes":{"value":5398,"limit":1000000},"ppgeneratednodes":{"value":0,"limit":1500000},"postexpandincludesize":{"value":80463,"limit":2097152},"templateargumentsize":{"value":32850,"limit":2097152},"expansiondepth":{"value":27,"limit":40},"expensivefunctioncount":{"value":0,"limit":500},"unstrip-depth":{"value":0,"limit":20},"unstrip-size":{"value":3526,"limit":5000000},"entityaccesscount":{"value":2,"limit":400},"timingprofile":["100.00% 421.482 1 -total"," 75.04% 316.259 1 Ŝablono:Informkesto_stacio"," 22.49% 94.784 1 Ŝablono:Koordinato"," 21.70% 91.454 1 Ŝablono:Koordinato/+"," 19.35% 81.542 1 Ŝablono:Metroo_de_Budapeŝto"," 16.94% 71.415 1 Ŝablono:Flago"," 15.52% 65.399 1 Ŝablono:Situo_sur_mapo"," 15.08% 63.567 1 Ŝablono:Navigilo2"," 14.87% 62.656 1 Ŝablono:CoordinateMAIN"," 13.94% 58.760 1 Ŝablono:Situo_sur_mapo/+"]},"scribunto":{"limitreport-timeusage":{"value":"0.062","limit":"10.000"},"limitreport-memusage":{"value":822727,"limit":52428800}},"cachereport":{"origin":"mw1319","timestamp":"20190617050747","ttl":2592000,"transientcontent":false}}});});{"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Bajcsyu2013Zsilinszky u00fat (metrostacio)","url":"https://eo.wikipedia.org/wiki/Bajcsy%E2%80%93Zsilinszky_%C3%BAt_(metrostacio)","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q1028985","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q1028985","author":{"@type":"Organization","name":"Contributors to Wikimedia projects"},"publisher":{"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":{"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png"}},"datePublished":"2017-04-18T09:24:04Z","dateModified":"2018-12-03T06:38:24Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a0/%22Bajcsy-Zsilinszky_%C3%BAt%22_subway_station_in_Budapest.jpg"}(RLQ=window.RLQ||[]).push(function(){mw.config.set({"wgBackendResponseTime":683,"wgHostname":"mw1319"});});

Popular posts from this blog

Taj Mahal Inhaltsverzeichnis Aufbau | Geschichte | 350-Jahr-Feier | Heutige Bedeutung | Siehe auch |...

Baia Sprie Cuprins Etimologie | Istorie | Demografie | Politică și administrație | Arii naturale...

Nicolae Petrescu-Găină Cuprins Biografie | Opera | In memoriam | Varia | Controverse, incertitudini...